خراسان رضوی

مانور سلامت در ۳۲ بقعه متبرکه خراسان رضوی اجرا می شود

خراسان رضوی-رضابهنام:حجت الاسلام و المسلمین «جمال ایزدی» در خصوص مانور سلامت در جمع خبرنگاران بیان کرد: مانور سلامت با هدف بهره گیری از ظرفیت و جایگاه بقاع متبرکه و موقوفات در حوزه دارو، درمان و سلامت در شرایطی که شیوع ویروس کرونا سلامت عمومی جامعه را هدف قرار داده است، جهت خدمت رسانی به زائرین و مجاورین بقاع متبرکه اجرا می گردد.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز،معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان در راستای مانور سلامت افزود: 32 بقعه متبرکه در شهرستان های بردسکن، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، داورزن، درگز، رشتخوار، سبزوار، طرقبه شاندیز، قوچان، کاشمر، گناباد، مشهد و نیشابور مجری طرح مانور سلامت در استان خراسان رضوی هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان در ادامه با بیان اینکه این طرح با همکاری شبکه بهداشت، هلال احمر، بسیج و سپاه، کمیته امداد و برخی بیمارستان ها صورت می پذیرد، تصریح کرد: در این طرح اقداماتی نظیر ویزیت توسط پزشک عمومی و دندانپزشک، تست تشخیص و واکسیناسیون کرونا، آزمایش قندخون، فشار خون و … به صورت رایگان انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین «جمال ایزدی» در ادامه  افزود: در تعدادی از بقاع برای بیماران نیازمند به ویژه بیماران کرونایی و خاص داروی رایگان نیز ارائه می شود.

گفتنی است،مانور سلامت با هدف بهره گیری از ظرفیت و جایگاه بقاع متبرکه و موقوفات در حوزه دارو، درمان و سلامت در شرایطی که شیوع ویروس کرونا سلامت عمومی جامعه را هدف قرار داده است، جهت خدمت رسانی به زائرین و مجاورین بقاع متبرکه اجرا می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا