ورزشی

موضع‌گیری عجیب و اتهامات درودگر به کفاشیان/ فوتبال کمدی نیست!

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال محرومیت علی کفاشیان را کاهش داد احتمال بازگشت وی به عنوان نایب رئیس اول به فدراسیون جدی شد و حتی برخی عنوان کردند وی از روز شنبه در فدراسیون حاضر خواهد شد.

به دنبال این اتفاق برخی مسئولان فدراسیون و حتی اعضای هیات رئیسه به دنبال منتفی کردن حضور کفاشیان شدند و حتی عنوان شد نامه ای هم در این زمینه تدوین شده است اما فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه ای این نامه را تکذیب کرد. 

یکی از افرادی که موضع عجیبی علیه بازگشت علی کفاشیان گرفته و اتهاماتی را هم به وی وارد کرده است، صادق درودگر رئیس پیشین کمیته فوتسال و رئیس فعلی کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال است.

درودگر شامگاه جمعه در مورد اینکه اتاق علی کفاشیان برای بازگشت به فدراسیون آماده شده است گفت: من تهران نیستم اما ایشان اتاقی در فدراسیون ندارد. نایب رئیس اول زمانی نایب رئیس است که یکسال و نیم غیبت نداشته باشد!

وی ادامه داد: ایشان رسما در رسانه ها اعلام کرده اند که استعفا کرده اند. الحمدالله ما همه مسلم هستیم و دروغ هم نمی گوییم دروغ گناه کبیره است ای اف سی و فیفا هم نسبت به ما حساس است که نباید رفتارهایی داشته باشیم که شائبه دروغ داشته باشد.

صادق درودگر که با رادیو جوان گفتگو می کرد و از احتمال بازگشت علی کفاشیان بسیار عصبانی و دلخور است ادامه داد: البته ایشان مصاحبه کرد که ما به فیفا دروغ گفتیم و گول‌شان زدیم. اگر همین به گوش کمیته اخلاق فیفا برسد شاید محرومیت زیادی داشته باشد.

این مسئول فدراسیون فوتبال در ادامه یک اتهام بزرگ به علی کفاشیان زد و گفت: ایشان یک مصاحبه ای کردند که ما به داور گفتیم تراکتور بازی را ببرد. این شائبه تبانی است. این جمله را گفته است و اگر بخواهید مستندات را برای شما می فرستم.

درودگر ادامه داد: فوتبال تراژدی است و کمدی نیست. اینطور که هر وقت بخواهیم بگوییم استعفا دادیم و هر وقت بخواهیم بگوییم ما استفعا دادیم اما هنوز هم هستیم. ما آمدیم از فوتبال لذت ببریم و آمدیم «کِیف» کنیم. فوتبال عشق است. یکی مثل مایلی کهن می آید به خاطر بی احترامی به داوران گریه می کند. فوتبال اینطور نیست که کسی برای اوقات فراقتش بیاید در آن.

صادق درودگر در مورد نامه اعضای هیات رئیسه گفت: عضو هیات رئیسه نیستم و موضع گیری ام شخصی است. در زمانی که آقای کفاشیان در فدراسیون بود دو بار از من خواست بیایم در فدراسیون مسئولیت بگیرم اما گفتم من با کسی کار می کنم که از جنس فوتبال باشد با محمد دادکان کار کردم با تاج کار کردم با حیدر بهاروند کار کردم. اینها اسطوره فوتبال هستند. اینها قبل و بعد از انقلاب یک جور بودند. آقای صفایی فراهانی بازیکن تیم تبریز بود و طرفدار یکی از دو تیم پرطرفدار تهران بودند. اما آقای کفاشیان هیچ تخصصی در فوتبال ندارد و اگر می خواهد به ورزش کمک کند برود در همان دوومیدانی کار کند.

رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: شاید خود کفاشیان علاقه نداشته بیاید. شاید برخی دوستان به خاطر منافع شخصی اصرار دارند ایشان بیاید. این کار خوبی نیست و باید اجازه بدهیم فوتبال نفس بکشد و خانواده فوتبال این رشته را اداره کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا