استان هاسیستان و بلوچستانویژه

می توانیم با فرهنگ دفاع مقدس مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم

رضا بهنام- سیستان وبلوچستان- «سردار محمد کرمی» در  ویژه برنامه تلویزیونی «دفاع همچنان ادامه دارد» از شبکه استانی صدا وسیمای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای اندیشه الهی بود  که این اندیشه در دوران دفاع مقدس به کار گرفته شد.

فرمانده قرارگاه قدس  جنوب شرق سپاه ادامه داد:   پیاده کردن اسلام ناب محمدی در کل دنیا هدف اصلی امام رحمت الله علیه از انقلاب بود و این رسالت ما است و ما با این اندیشه الهی وارد مبارزه و جنگ شدیم .

کرمی عنوان کرد: تفاوت این جنگ با دیگر جنگ ها، در اندیشه ها است و قصد داشتیم اندیشه ها و فرامین الهی را برای مقابله با دشمن و شیاطین پیاده کنیم.

 وی افزود: کسانی بودند که در دوران دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با این اندیشه های قوی با خدا معامله کردند و وارد میدان و پیروز میدان شدند زیرا که خداوند پشتیبان بود، آنچه که ما در دوران دفاع مقدس دیدیم آن عنایت و ارادت الهی بود.

 فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با اشاره به اینکه تثبیت انقلاب اسلامی از برکات دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: دشمنان تمام تلاش خود را بکار بردند که انقلاب را با  چالش مواجه کنند اما انقلاب با ایستادگی ملت در دوران دفاع مقدس تثبیت شد.

 کرمی گفت: استمرار روح اسلام انقلابی ملت های آزاده را بیدار کرد و ملت ها دیدند که با اتکای با خدا و آموزه های دینی می توانند در مقابل تمام شیاطین عالم بایستند زیرا که اتکای به خداوند دارند.

 وی افزود: انقلاب را در دوران دفاع مقدس ما صادر کردیم و این فرمایش امام بود و امروز نتایج آن پیروزی را در دنیا می بینیم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه تصریح کرد: آمریکایی ها در حالی ما را تهدید می کنند که در گذشته پشت مرزهای ما بودند ولی اکنون ما در دیگر کشورها حضور داریم و این تهدید جنگ روانی بیش نیست.

 کرمی گفت: همانطور که تا کنون انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی را شکسته است به فضل الهی ادامه خواهد داشت و تمام این ابر قدرت ها پیرو شیاطین هستند به زیر خواهیم کشید و انقلاب اسلامی به جلو حرکت می کند.

 وی از زنده کردن روح امید، مبارزه کردن با ظالمان و ایستادگی مظلومین، از دیگر برکات دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: امروز رمز موفقیت جامعه ما وحدت است اگر ما در حوزه اقتصاد با همان فرهنگ دفاع مقدس وارد شویم به راحتی همه سختی ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا