خراسان جنوبی

ایجاد روزنه های امید برای حل مشکلات با روی کارآمدن دولت جدید

نقش نیوز- خراسان جنوبی _رضابهنام : خسروی -نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: نماینده مجلس پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و پیام مردم را شنیده و آن را به مسئولین شهر و شهرستان و استان منتقل و پیگیری می کند. اگر هم مشکلات در استان قابل حل نبود، گلو پاره کرده و آن را در کلان کشور پیگیری می کنیم.

«حسین خسروی »نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: طی سه چهار روزی که رئیس جمهور به تاجیکستان رفت، جمهوری اسلامی عضو سازمان شانگهای؛ که چند کشور پرقدرت مثل روسیه و چین عضو آن هستند، شد. در حالی که تا چند روز قبل ایران عضو ناظر این سازمان بود اما با تلاش رئیس جمهور به عنوان عضو اصلی شد. امیدواریم که در آینده ارتباطات سیاسی و اقتصادی بیشتری برقرار شود.وی با اشاره به اینکه امروز فلسطین و حزب الله لبنان یک قدرت است، گفت: عربستان، اسرائیل و اروپایی ها بخصوص فرانسه دخالت کردند تا این کشورها بی سرپرست باشند اما چه کسی فکر می کرد که سیدحسن نصرالله در روز روشن اعلام کند که ما از ایران سوخت می خریم و نفت کش ها در راهند. این به برکت خون شهدا و نتیجه جهاد رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و حضور شما مردم و مایه گذاشتن از جان است.

خسروی افزود: اگر هشت سال دفاع مقدس نبود، فساد کشور را می گرفت، همانطور که داعش در افغانستان، پاکستان و عراق ناامنی ایجاد کرد و در یک روز 2 هزار تحصیلکرده را سربرید. اما پیروزی ما در سوریه، داعش را زمین گیر کرد و نتوانست بر کشور ما سیطره ای پیدا کند.وی با اشاره به درخواست مردم از نماینده برای حل مشکلات، اظهارکرد: نماینده نه بودجه دارد، نه مدیران تحت امر او هستند و از هر جهت محدود است، اما مدیران به احترام رأی شما، با نماینده همراهی و همکاری دارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در واقع نماینده مجلس پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و پیام مردم را شنیده و آن را به مسئولین شهر و شهرستان و استان منتقل و پیگیری می کند. اگر هم مشکلات در استان قابل حل نبود، گلو پاره کرده و آن را در کلان کشور پیگیری می کنیم.خسروی گفت: وقتی قرار است دهگردشی انجام شود، بهتر است مشکلات به دفتر نماینده اعلام شود تا مسئولان مربوطه هم در این سفر همراه نماینده شوند.وی با بیان اینکه مشکلات یکی دو تا و تنها مختص افراد و اقشار خاصی نیست، عنوان کرد: گاهی اوقات یک وزیر هم می خواهد مشکلات حل شود، اما به دلیل کمبود منابع این موضوع امکان پذیر نیست.نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوء مدیریت ها مثلا در موضوع واردات واکسن کرونا نیز اظهارکرد: در حالی که دولت قبل از جای خود تکان نمی خورد، اما رئیس جمهور کنونی نگذاشت عرق پای وزیران خشک شود و تشکیل جلسات و سفرهای استانی را راه انداخت. در حالی که خود مردم هم برای تدفین اموات کرونایی شان حضور پیدا نمی کنند، اما رئیس جمهور به غسالخانه بهشت زهرا رفت. اکنون هم گوشی تلفن از دست رئیس جمهور نمی افتد و دائم در حال پیگیری مشکلات است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف افزود: مشکلات متعددی وجود دارد اما مدیریت ها متفاوت است و با حضور و در میدان بودن رئیس جمهور جدید، روزنه امیدی برای حل مشکلات ایجاد شده است.وی تصریح کرد: وقتی که رئیس جمهور مرد میدان است، بقیه وزرا و مدیران هم مجبورند که با او همراه شوند. امید است که خداوند به صداقت آیت الله رئیسی و دولتمردان برکت دهد و با وحدت و همدلی مشکلات حل شود.نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس آمار در منطقه شما؛ 179 نفر به کرونا مبتلا و سه چهار نفر هم فوت شدند، تاکید کرد: در این خصوص ضروری است که موضوع واکسن را تبلیغ کنید و مردم نباید منتظر واکسن برکت و … باشند بلکه باید از هر نوع واکسنی که در دسترس است، استفاده کرد، چرا که همه واکسن ها مورد آزمایش های تخصصی قرار می گیرد.

خسروی با بیان اینکه به عنوان خدمتگزار و رابط، مشکلات مردم را پیگیری می کنم، گفت: موضوع بیمارستان قهستان را 4 بار با وزیر بهداشت مطرح کردم که این پیگیری ها ادامه خواهد داشت و امیدوارم که این بیمارستان، در همین دوره به نتیجه برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا