استان ها

نوبخت:هزار سهمیه جدید احداث مسکن روستایی به چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد

محمدباقر نوبخت روز سه‌شنبه در آیین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی محرومان چهارمحال و بختیاری در روستای شمس‌آباد شهرستان شهرکرد تاکید کرد: در صورت بهره‌برداری از بقیه واحدهای این طرح تا هفته دولت امسال، احداث یکهزار واحد مسکونی دیگر به این استان اختصاص می‌یابد.
وی افزود: این واحدهای مسکونی با اولویت افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و خانوارهای دارای درآمد پایین در روستاهای چهارمحال و بختیاری اختصاص خواهد یافت.
به گزارش نقش نیوز، در این آیین ۷۶ هزارمین جلد سند روستایی واحدهای مسکونی در چهارمحال و بختیاری به مالک یک منزل روستایی در شمس‌آباد شهرستان شهرکرد تقدیم شد.
همچنین با حضور معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه تفاهمنامه ۴۶ پروژه با ۲۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دولتی، بخش خصوصی و تسهیلات بانکی و اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۳۴۴ نفر بین سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و استانداری چهارمحال و بختیاری امضا شد.
محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری طرحهای اقتصادی مقاومتی به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا