اجتماعی

نوسازی ۵۰۰۰ دستگاه کامیون فرسوده در دو سال

به گزارش نقش نیوز، محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با تفاهم مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره سه دستگاه مذکور، مقرر شد منابع اعتباری مورد نیاز این طرح در دو سال از سوی طرفین تامین شود.
وی با بیان این که « برای سال اول نوسازی ۲۵۰۰ دستگاه کامیون فرسوده هدف گذاری شده است»، افزود: بالغ بر ۸۰ درصد مبلغ مورد نیاز برای نوسازی ناوگان فرسوده در قالب تسهیلات شش ساله پرداخت می شود.
 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بیان داشت: این اقدام مقدمه ای برای نوسازی ناوگان تجاری حمل ونقل جاده ای کشور با مشارکت شرکت های تولید کننده داخلی محسوب می شود و در آینده سایر شرکت های تولید کننده داخلی در چرخه نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل کالا قرار می گیرند.
تیموری یادآور شد: اولویت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای توجه به تولیدات داخلی است و امیدوارم در سال جهش تولید مقدمات مناسبی برای نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل جاده ای فراهم شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از امضا تفاهمنامه سه جانبه میان طرفین در آینده نزدیک خبر داد.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا