استان هاخراسان جنوبیویژه

ویزیت رایگان ۴۵۰ نفر توسط پزشکان کاروان نذر آب در خوسف

رضا بهنام- خراسان جنوبی- «محمد رضا رضایی» با بیان مطلب فوق گفت: دومین کاروان نذر آب خراسان جنوبی از روز گذشته در روستای سرچاه عماری خوسف مستقر و در حال خدمات رسانی به روستائیان است.مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره مندی  450 نفر از خدمات کاروان نذر آب در شهرستان خوسف، خبر داد و گفت: این افراد همچنین از داروی رایگان بهره مند شدند.

رضایی با بیان اینکه دومین کاروان نذر آب متشکل از ۳۰ نفر (۱۵ دندانپزشک، پزشک عمومی، پیراپزشک) و نیرو‌های داوطلب هلال احمر از استان اصفهان است، افزود: از روز گذشته تاکنون ۱۶ بیمار غربالگری بینایی و به مرکز استان ارجاع شدند که با دستور پزشک عینک رایگان هم دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خوسف به مدت 2 روز میزبان کاروان نذر آب است، بیان کرد: کاروان نذر آب در روستای محروم و دور افتاده سرچاه عماری مستقر شده ولی مردم 20 روستای مجاور این روستا می توانند از خدمات پزشکی، فرهنگی و معیشتی این کاروان بهره مند شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اهدای چهار کمک هزینه جهیزیه شامل یک تخته فرش، یک سرویس چینی و دو تخته پتو برای تازه عروسان این روستا خبر داد و گفت: اهدای کفش به 115 نیازمند و توزیع 300 مایع ضدعفونی دست، ماسک، مسواک، خمیردندان و شامپو از دیگر خدمات رایگان کاروان نذر آب در روستای سرچاه عماری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا