فرهنگی

چند توصیه بهداشتی به دانش‌آموزان که باید در امتحانات حضوری رعایت کنند

به گزارش ایسنا خسرو ساکی ، به اصول و پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: رعایت کلیه اصول و پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری امتحانات مورد تاکید است.

وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت خود و سایر همکلاسی‌ها در هنگام تردد به حوزه‌ها باید رعایت شود و اولیای گرامی نیز به آنها  نظارت بیشتری داشته باشند.

رئیس سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش توصیه‌هایی برای دانش آموزان داشت و گفت: از حضور زودهنگام در محل حوزه امتحانی و توقف در حوزه بعد از پایان امتحان خودداری شود. در تمام مدت از ماسک و حتی‌المقدور از دستکش استفاده شود و بهتر است ماسک و دستکش ذخیره همراه داشته باشید.

ساکی ادامه داد: از تجمع، دست دادن و صحبت مستقیم با همکلاسی‌ها در محیط حوزه و هنگام تردد در مسیرها خودداری کنید.

وی با تاکید بر اینکه لازم است ملزومات و مایحتاج خود نظیر نوشت افزار ذخیره (خودکار و …)، آب آشامیدنی، مواد خوراکی و …  را به صورت شخصی تهیه کرده و با خود به جلسه امتحان ببرید گفت: به هیچ عنوان از وسایل اشتراکی استفاده نکنید.

رئیس سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: از دست زدن و نشستن بر روی صندلی امتحانی دیگران خودداری کنید، به عبارتی دانش آموزان تنها و مستقیماً بر روی صندلی که شماره داوطلبی دانش آموز روی آن نصب شده است، مستقر شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا