استان هاخراسان جنوبیویژه

۱۳۱۳ بسته غذایی و تحصیلی در مناطق محروم خراسان جنوبی توزیع شد

رضا بهنام- خراسان جنوبی- امیر سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» در مراسم رزمایش کمک‌های مومنانه و طرح مواسات و همدلی منطقه پدافند هوایی شرق کشور با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بیرجند اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند هوایی و با مشارکت کمیته امداد ۱۰۰۰ بسته غذایی در مناطق محروم استان توزیع می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور با بیان اینکه ۳۱۳ بسته تحصیلی و لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در  مناطق کم برخوردار استان در حال توزیع است، گفت: ارزش این بسته‌ها غذایی و تحصیلی ۹۴ میلیون تومان است.

وی ضمن تاکید بر ادامه همکاری‌ها و تداوم کمکهای مومنانه در مناطق مرزی و محروم استان خراسان جنوبی، بیان کرد: در شرایط سخت اقتصادی و تورم ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا و همچنین خشکسالی‌های چندین ساله در سطح استان خراسان جنوبی و خسارات ناشی از وقوع سیلاب در برخی از روستاهای محروم و مرزی استان و از بین رفتن کشاورزی به عنوان تنها امید و منبع درآمد روستائیان، در خصوص اجرای طرح های مختلف مردم یاری و کمکهای مومنانه در مناطق محروم و کم برخوردار استان و همچنین ارائه خدمات مختلف پزشکی و اجرای طرح حامی جهت خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اعلام آمادگی می کنیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد پرویز با اشاره به حضور داوطلبانه جهادگران و کارکنان خدوم منطقه پدافند هوایی شرق در  مناطق سیل زده استان طی چندین مرحله در سال گذشته، تاکید کرد: همچنین در سیل اخیر برای امدادرسانی در روستاهای سیل زده حسن آباد و مروچک از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند حضور یافتند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور گفت: پدافند هوایی در کنار وظیفه ذاتی حراست از حریم آسمان کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران، در شرایط سخت و بحرانی با افتخار در خدمت آحاد مردم عزیز استان خواهد بود و این را وظیفه خود می دانیم.

همچنین دراین مراسم «رضا سلم آبادی» مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز ضمن تبریک هفته پدافند هوایی، از مساعدت‌ها و همراهی فرماندهی و کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق در اجرای مداوم رزمایش کمک های مومنانه و طرح مردم یاری در طی چند سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.در پایان این مراسم تیم پزشکی منطقه جهت انجام خدمات پزشکی صلواتی و  کمک‌های مومنانه جهت توزیع در بین اقشار نیازمنداستان اعزام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا