فرهنگی

خروج به فروش یک میلیاردی رسید

فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در سه روز و ۲۱ ساعت نمایش اینترنتی به فروشی بالغ بر یک میلیارد تومان رسید.

به گزارش نقش نیوز به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در چهارمین روز از اکران اینترنتی به فروش یک میلیاردی رسید.

پس از گذشت ۳ روز و ۲۱ ساعت از ادامه اکران خروج در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا، این فیلم از مرز یک میلیارد فروش در مجموع ۲ پلتفرم گذشت.

با مجموع آمار هر ۲ سرویس، ۸۴ هزار و چهارصد بلیط در ۳ روز ۲۱ ساعت به فروش رفته که در آمدی بیش از یک میلیاردی به همراه داشته است. از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر گرفتن حداقل ۲/۵ تماشاگر به ازای یک بلیط، دسترسی ۶ ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم خروج در ۲ پلتفرم را می‌توان حداقل ۲۱۱ هزار نفر برآورد کرد.

خروج در حالی به باشگاه یک میلیاردی‌‏ها پیوسته است که اولین بار است بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها یک فیلم به صورت اینترنتی اکران می‌شود. ضمن اینکه این فیلم با مشکل نسخه غیرقانونی نیز دقایقی بعد از اکران آنلاین روبه‌رو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا