ویژه

بحث معیشت و امنیت شغلی دو دغدغه بزرگ کارگران

دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با تقدیر از حماسه آفرینی و حضور کارگران شریف کشور در پای صندوق های رأی ابراز امیدواری کرد: آقای رئیسی با تشکیل دولت ائتلافی وعده‌های خود در قبال جامعه کارگری را عملی کند.

هادی ابوی در گفتگو با ایسنا با تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت، مردم و جامعه شریف کارگری اظهار کرد: کارگران و تشکلهای کارگری در این دوره از انتخابات با حضور در پای صندوق های رأی دین خود را به نظام و انقلاب و ریاست جمهوری آینده ادا کردند و اکنون نوبت نظام و رئیس جمهور آینده است.

وی ادامه داد: تشکل‌های کارگری در این دوره برای اولین بار به طور رسمی پای کار آمدند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، کارگران را به میدان عمل فراخواندند.

دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران خاطرنشان کرد: به طور حتم کارگران با توجه به شرایط موجود نارضایتی هایی را در بحث معیشت و مسکن دارند ولی با همه دلخوری ها و مشکلات خاص مردانه پای صندوقها رفتند.

ابوی افزود: جامعه کارگری در بحث انتخاب ریاست جمهوری برنامه ها را با دقت مورد بررسی قرار دادند و تشکلها به طور رسمی حضور پیدا کردند و از کاندیدای مورد نظر خود آقای رئیسی با توجه به برنامه هایی که داشت، حمایت کردند؛ اکنون توقع دارند برنامه های  ایشان تحقق پیدا کند.

وی افزود: بحث معیشت و امنیت شغلی دو دغدغه بزرگ کارگران است و آقای رئیسی در برنامه خود به این موارد اشاره کرده بودند. ایشان از تشکیل دولت ائتلافی سخن گفته و کارگران را اولین گروه برای تحقق این هدف اعلام کرده بودند تا کارگران در سرنوشت و زندگی خود نقش تاثیر گذارتری داشته باشند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: انتظار داریم با تشکیل دولت ائتلافی، بهره برداری از نظرات کارگران و تحقق وعده ها و برنامه های رئیس جمهور منتخب را شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا