استان هاخراسان رضویویژه

تشریح دستاوردهای توزیع برق مشهد در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی

رضا بهنام- خراسان رضوی- در این نشست مهندس ثناگر مدیر دفتر استراتژیک توزیع برق مشهد به معرفی فعالیت های شرکت به منظور ارتقای کیفیت خدمات در کلاس جهانی و توسعه فرایند ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) با رویکرد صیانت از حقوق شهروندی پرداخت.
وی ضمن تشریح چشم انداز شرکت در سال +1405 و فعالیت های فنی و غیرفنی گفت: وجود برنامه استراتژیک باعث شده تا شاخص های اصلی شرکت ارتقای جدی پیدا کند به گونه ای که حائز کمترین سطح تلفات و کمترین میزان SAIDI در کشور هستیم.
وی در ادامه به تشریح تغییر فرایندهای مرتبط به انجام خدمات مرتبط با مردم پرداخت و با اشاره به ترسیم نقشه استراتژیک و مهم ترین پروژه های این نقشه گفت: حذف مراجعات حضوری مردم از مهم ترین پروژه های این نقشه بوده است که در این مسیر به موضوع توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری توجه شده است. توزیع برق مشهد با ارتقای مدیریت ارتباط با مشتری و تحقق پنجره واحد خدمت همواره بدنبال تعهدات پاسخگویی و شفافیت بوده است و امروز در ساختار و سازماندهی جدید شرکت، پاسخگویی ها به شکلی ساده و شفاف انجام می شود. وی افزود: به عنوان مثال: در گذشته برای انشعاب و نصب کنتور معمولاً 22 روز زمان نیاز بود. اما امروز با تخصصی شدن مدیریت تخصصی فروش انشعاب این خدمت طی 3 روز انجام می شود.
وی در ادامه گفت: تمامی فعالیت های شرکت در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، طبق برنامه انجام شده ضمن اینکه به فرهنگ سازی و امر آموزش توجه ویژه ای شده است. مهندس ثناگر اظهار داشت: در این حوزه و به جای بازدیدهای زیاد، سیستم را شفاف سازی کرده ایم که از آثار آن افزایش انگیزه کارکنان می باشد.
مهندس ثناگر در پایان گفت: توزیع برق مشهد برای انتقال تجربیات و تعامل و هم افزایی با سایر ادارات و شرکت های خدماتی آماده همکاری و تبادل نظر می باشد.
مهندس آزموده فر مشاور مدیرعامل در امور بازرسی و صیانت از حقوق شهروندی برق مشهد نیز در این جلسه گفت: یکی از اهداف استراتژیک توزیع برق مشهد به صفر رساندن مراجعات حضوری مردم است و در این راستا پروژه پنجره واحد در شرکت شکل گرفت. وی افزود: امروز شفافیت، اصلاح امور، سلامت اداری، استفاده از فناوری های نوین و فضای رقابتی در شرکت ایجاد شده و طی 9 ماه اجرای پروژه پنجره واحد، شاهد اجرای کلیه کارها و امور براساس برنامه ها هستیم.
مهندس مولوی ارزیاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: با توجه به وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ما میتوانیم در مسیر سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی و تبادل تجربیات، هماهنگی لازم بین دستگاه ها و شرکتها را انجام دهیم مشروط به اینکه دستگاه های مختلف آمادگی لازم و همکاری مستمر داشته باشد.
دکتر موسوی تبار معاون بازرسی و عملکرد استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت ها و خدمات توزیع برق مشهد در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گفت: با توجه به فعالیت ها و خدمات توزیع برق مشهد، انتقال تجربیات این شرکت به سایر ادارات و شرکت ها ضروری است. وی گفت: برای انتقال تجربیات، الگوگیری و حتی کسب اطلاعات باید به دنبال هم افزایی بود و با یک ادبیات مناسب می توان دراین مسیر به خوبی قدم برداشت و راه اندازی خانه هم افزایی می تواند تأثیرگذار باشد.
شایان ذکر است در پایان این نشست، دکتر موسوی تبار و مهندس مولوی از محل میز خدمت در توزیع برق مشهد و نحوه پاسخگویی و ارائه خدمت به مردم بازدید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا