خراسان جنوبی

فکری به حال زرشک بکنید

نقش نیوز-خراسان جنوبی-رضا بهنام : فکری به حال زرشک بکنید.اسحاقی-نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان ابن مطلب عنوان کرد: خواهش می کنم فکری به حال زرشک کنید. خراسان جنوبی تنها استان دارای زرشک است.
به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ،سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: اربعین سال گذشته بود که آیت الله رئیسی بازدیدی از بازارچه یزدان داشتند از تعطیلی آن اظهار تاسف کرد و گفت چرا باید این بازارجه تعطیل باشد و با پیگیری های انجام شده این بازارچه طی هفته های گذشته بازگشایی شده است.
وی افزود: تثبیت بازارچه گمرک یزدان از خواسته های کشور در حوزه بین المللی است.نماینده قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تثبیت دانشگاه بزرگمهر قاینات از خواسته های مردم این شهرستان است.اسحاقی عنوان کرد: خواهش می کنم فکری به حال این محصول کنید. خراسان جنوبی تنها استان دارای زرشک است. با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت اما هنوز کشاورزان زرشک سال گذشته را در انبارها دارند.وی اظهار کرد: با این شرایط کشاورزان انگیزه ای برای برداشت زرشک نداشته و این مسئله باعث متضرر شدن کشاورزان شده است.
نماینده قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کارخانه شیر آنا در قاین دو سال است تعطیل شده که اگر بازگشایی شود پاسخگوی تولید استان بوده و در استان کارخانه شیر خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا