استان هاخراسان رضویویژه

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و شهدا است

رضا بهنام-خراسان رضوی- «محمد ابدالی تکلو» با بیان مطلب فوق گفت:هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب و شهدا است، دفاع مقدس، انقلاب و دستاوردهای نظام را در برابر تهدیدها و توطئه های دشمنان بیمه کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک مقطع پر افتخار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهارداشت: حضور به موقع مردم در صحنه موجب دفاع جانانه از نظام اسلامی شد و حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس نمونه ای موفق از دستاوردهای مقاومت است، ادامه داد: دوران هشت ساله دفاع‌ مقدس مظهر فرهنگ ایثار و شهادت عاشورایی و تثبیت کننده انقلاب اسلامی‌ بود.

ابدالی تکلو با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی، مقاومت، ایثار، فداکاری و پیروی محض از امام و ولایت ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهارکرد: امروز این عزت و افتخار به برکت ۸ سال دفاع مقدس به دست آمده است ‌و همه باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت و آرمان خواهی است، گفت: بی شک یاد و نام و خاطره ی شهیدان، ایثارگران و جانبازان نگینی درخشان بر تارک انقلاب اسلامی ایران و جایگاه و منزلتی ژرف در اندیشه ملت ایران دارد و این نظام مقدس به همت و بهای ایثار و شهادت و شهامت دلیر مردان بی ادعا بدست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا الگوهای بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور هستند و به برکت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی ‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه خود ادامه می دهد، گفت: هفته دفاع مقدس مظهر اقتدار مردم سلحشور ايران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا