خراسان جنوبی

هویت انقلاب اسلامی استکبارستیزی و حمایت از مظلوم است

نقش نیوز – خراسان جنوبی -رضابهنام : سردار قاسمی با بیان اینکه مبنای استکبارستیزی مقاومت و ایستادگی تحت حمایت رهبری شایسته است، گفت: هویت انقلاب اسلامی استکبارستیزی و حمایت از مظلوم است.
سردار«علی قاسمی» در اجتماع میدانی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اینکه هویت انقلاب اسلامی ،استکبارستیزی است، اظهار کرد: مبنای استکبارستیزی مقاومت و ایستادگی تحت حمایت رهبری شایسته است. فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ایران با آرمان شهیدان انقلاب و اسلام در مقابل جبهه استکبار جهانی ایستاده‌اند، گفت: آمریکای جهانخوار بزرگترین نماد استکبار است که تاکنون بیش از ۱۰۰ کودتا را رهبری و مدیریت کرده و در جنگ جهانی اول و دوم بیش از ۱۰۰ کشور را مستعمره خود کرد. سردار قاسمی با تأکید بر اینکه بر مبنای اسلام تکیه به ظالم ممنوع است، بیان کرد: زیر ظلم نرفتن، مقاومت و ایستادگی از شاخص ها و مبانی استکبارستیزی است و راه مبارزه با استکبار تکیه به شاخص‌ها و سنجش با قرآن و شاخص های مکتبی و دینی است هیچ جای قرآن اجازه نمی‌دهد زیر بار ظلم برویم و ظلم کنیم. وی در ادامه استکبارستیزی را تکلیف همگانی دانست و تصریح کرد: همه پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام و شهدا در مقابل استکبار ایستادند و ما نیز باید با این روحیه ادامه دهند مسیر آنان باشیمو فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به راهبردهای امریکا در ایران و جهان، گفت: غارت منابع کشورها، تضمین جریان انرژی به نفع امریکا، تضمین منافع و حیات نامشروع رژیم اسرائیل، جنگ فرهنگی و رسانه‌ای، ترویج سکولاریسم در جامعه اسلامی، حمایت از بازار سرمایه، فشار اقتصادی و ایجاد انقلاب‌های رنگی و سامان‌دهی گروهک‌های جنایت‌کار از برنامه طولانی‌مدت استکبار و از دسیسه‌های آمریکا است. سرار قاسمی تأکید کرد: حضور امریکا در منطقه خاورمیانه برای حفظ رژیم غاصب اسرائیل است.

وی به ارمغان استکبار برای ایران قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حمایت از شاه و جنایت‌های او، کودتای ۲۸ مرداد، تصویب لایحه کاپیتولاسیون و جنایات ساواک گوشه ای از دشمنی های آمریکا است. فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: حمله به صحرای طبس، کودتای نوژه، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، قطع رابطه با ایران از سال ۵۹، دادن سلاح شیمیایی به صدام، تاسیس شبکه های ماهواره‌ای، جنگ رسانه‌ای، تهدید مستمر ایران، ترور شهدای هسته‌ای و شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نیز نمونه هایی از دشمنی و جنایات آمریکا بعد از انقلاب اسلامی است. سردار قاسمی با اشاره به تدوام دشمنی امریکا با ملت ایران، افزود: امام خمینی (ره) بارها فرمودند: «ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و له می کنیم… و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و در این ۴۳ سال هم ثابت شده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. سردار قاسمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز  ۳۵ سال است که ۳۵۰۰ بار فرموند آمریکا قابل اعتماد نیست اما متاسفانه عده‌ای این ۳۵۰۰ بار را نشنیده گرفته و باز اعتماد کردند و حرف از مذاکره با آمریکا زدند. وی به برخورد مقتدرانه سپاه با دزدان دریایی امریکا اشاره و تأکید کرد: آمریکا باید بداند که امروز دوران بزن در رویی تمام شده است و کشور ایران قوی است اما باید بیش از این در برابر آمریکا قوی شود چراکه ما آمریکا را ضعیف نمی‌دانیم بلکه آمریکا را بی اراده و پوچ می‌دانیم. فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه امنیت را نه‌ تنها برای ایران اسلامی بلکه برای منطقه خاورمیانه فراهم کرده‌ است خاطر نشان کرد: امروز آثار افول و سقوط استکبار جهانی را شاهد هستیم. سردار قاسمی یادآور شد: مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران اسلامی باشکوه برگزار می‌شود اما آمریکا برای اینکه بتواند مراسم تحلیف رئیس جمهورش را برگزار کند چندین وقت به کشورها التماس می کرد که بگذارند آرامش در کاخ سفید برقرار شود تا مراسم به پایان برسد. وی در ادامه با تأکید بر اینکه امت باید نسبت به امام و آرمان‌های اسلام بصیرت داشته باشد، افزود: بصیرت ملت می‌تواند امام جامعه را قوی و مقتدر کند و یکی از پیام ها روز استکبارستیزی این است که پای آرمان‌های انقلاب و فرمایش‌های رهبر معظم انقلابی ایستاده ایم و این پرچم را به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل خواهیم داد. همچنین در پایان این مراسم قطعنامه تظاهرات سراسری و اجتماع مردمی یوم الله سیزدهم آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در هشت بند قرائت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا