استان هاخراسان جنوبیویژه

پایبندی اصناف خوسف به محدودیت های کرونایی

رضا بهنام – خراسان جنوبی – «محمدعلی آخوندی» با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از ابتدای آذرماه و با آغاز طرح جدید محدودیت های کرونا، به صورت روزانه از واحدهای صنفی و مبادی وردی شهر خوسف بازدید انجام می شود.

فرماندار خوسف با بیان اینکه در طرح اعمال جامع و شدید محدودیت های اصناف، خوشبختانه تاکنون صنفی را پلمب نکرده ایم، گفت: خوسف یکی از شهرستان های استان خراسان جنوبی است که تا کنون صنفی را به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمب نکرده است، لذا جای دارد از همراهی خوب اصناف در اجرای محدودیت ها قدردانی کرد.

آخوندی از فعالیت 10 مورد خانه باغ به دلیل برگزاری مراسم عروسی قبل از آغاز طرح جامع محدودیت های کرونایی در خوسف خبر داد و گفت: این تعداد خانه باغ به دادستانی معرفی و تذکرات لازم انجام و تعطیل شدند.

وی از رعایت 100 درصدی موارد بهداشتی در ادارات شهرستان خبر داد و گفت: صنوف شهرستان 100 درصد و مردم نیز 92 درصد پروتکل ها و ضوابط بهداشتی را رعایت می کنند که جای قدر دانی دارد.

فرماندار خوسف با بیان اینکه با اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی از ابتدای آذرماه تاکنون صنفی به عنوان ناراضی به فرمانداری خوسف و اداره صمت مراجعه نکرده است، گفت: این در صورتی است که رعایت موارد بهداشتی و اقدامات مقابله ای بیماری کرونا در شهرستان خوسف جدی تر و سر سخت تر از دیگر شاخص ها دنبال می شود.

آخوندی با اشاره به اجرای طرح محدودیت های هوشمند از ابتدای آذرماه جاری در شهرستان خوسف، تصریح کرد: در روزهای نخست اجرای این طرح در مبادی ورودی شهر 60 تا 70 خودرو با پلاک غیربومی قصد عبور داشتند که از این تعداد هفت تا هشت خودرو برگشت داده شدند و مابقی افرادی بودند که در شهرستان شاغل بودند.

وی بیان کرد: در مجموع در قالب طرح محدودیت های هوشمند در مبادی ورودی شهر خوسف پنج خودرو جریمه شدند.

فرماندار خوسف از بازدید و خداقوت به کادر درمان شهرستان خبر داد و اضافه کرد: کادر درمان شهرستان خوسف با تأکید استاندار خراسان جنوبی تجلیل شدند که این مهم ادامه دار خواهد بود.

آخوندی با اشاره به آغاز طرح محله محور «شهید قاسم سلیمانی» برای مراقبت از بیماران کرونا، گفت: در قالب این طرح 16 تیم در 16 مسجد محله ای تشکیل شد تا افراد خاص و بیماران کرونایی نیازمند شناسایی و به آنها کمک شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا