استان هاخراسان جنوبیویژه

۱۲۱ هزار نفر از خدمات بهزیستی خراسان جنوبی بهره مند شدند

رضا بهنام- خراسان جنوبی- علی عرب نژاد  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تشکیل دولت یازدهم خدمات بسیاری در حوزه بهزیستی به مددجویان خراسان جنوبی ارائه شده است و این خدمات ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 92 حدود 84 هزار و 220 مددجو تحت پوشش داشتیم، ادامه داد: امسال این عدد به 121هزار و 579 مددجو رسیده است و از خدمات این سازمان در خراسان جنوبی استفاده می کنند.وی در ادامه بیان کرد: در سال 92 تنها 2هزار و یکصد و 36 خانوار تحت پوشش سازمان بهزيستی استان مستمری دریافت می کردند اما اکنون این آمار به بیش از ۴ هزار خانوار افزایش یافته است و در حال حاضر 4هزار و 330 معلول در خراسان جنوبی مستمری دریافت می کنند.

عرب نژاد با اشاره به تعداد افراد خدمت گيرنده از مراكز ژنتيك تحت نظارت سازمان بهزيستی استان گفت: در سال 92 حدود یک هزار و 800 نفر از این مراکز خدمات دریافت می کردند و در سال جاری 2هزار و 425 نفر از خدمات مراکز ژنتیک بهره مند شده اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 92 حدود 2هزار و یکصد و 60 زن سرپرست خانوار از بیمه بازنشستگی روستایی و شهری بهره مند می شدند، ادامه داد: اما در سال جاری این تعداد به 4هزار و 531 نفر رسیده است و این افراد تحت پوشش بهزیستی استان هستند.

وی در پایان به تعداد افراد بهره مند از مراكز آسيب ها اشاره کرد و گفت: 24 هزار و 586 نفر در سال 92 از خدمات این مراکز استفاده می کردند اما اکنون این آمار کاهش یافته و به 11هزار و 475 نفر رسیده است و این نشان می دهد آسیب های اجتماعی در جامعه رو به کاهش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا