استان هاخراسان جنوبیویژه

ارتباط مستقیم اطلاع رسانی با کاهش مراجعات مردم به دستگاه

خراسان جنوبی-رضا بهنام – ملانوری با بیان این مطلب در جلسه معارفه مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی صریح، صحیح، شفاف و بموقع از مهمترین وظایف روابط عمومی هر دستگاه است.
وی با اشاره به این که برخی دغدغه های شهروندان به علت عدم اطلاع از اقدامات است، متذکر شد: سازمانی که بتواند اخبار را به گوش مردم برساند، دغدغه شهروندان را برطرف کرده است.
به گفته وی؛ در این زمینه، روابط عمومی از خود مدیر سازمان مهم تر است و نقش برجسته تری دارد.
استاندار ادامه داد: دستگاه ها باید آن چه انجام داده اند و آن چه در دستور کار دارند و قرار است انجام دهند را به اطلاع مردم برسانند.
ملانوری تأکید کرد: این اطلاع رسانی، ذیل برنامه ها و وظایف روابط عمومی قرار دارد، چرا که این حوزه، حلقه اتصال دستگاه و مخاطبین خود است.
وی با اشاره به حوزه وظایف روابط عمومی خاطرنشان کرد: روابط عمومی قلب تپنده دستگاه و مشاور و دست راست مدیر است .
به گفته وی؛ مردم در وهله اول باید برای پیگیری امورات خود به سراغ روابط عمومی دستگاه بروند و مشکل خود را در ان حوزه پیگیری نمایند.
استاندار با اظهار تأسف از این که روابط عمومی در هیچ سازمانی، جایگاه خود را پیدا نکرده، متذکر شد: نمره روابط عمومی در مجموع در کشور ما قابل قبول نیست، مصداق عینی این صحبت هم این است که ما می شنویم دولت در بحث اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های خود ضعیف عمل کرده است.
ملانوری تصریح نمود: این مشکل باید برطرف شده و به جهت اهمیت موضوع، روابط عمومی باید جایگاه خود را پیدا کند.
در پایان این مراسم، احکام جداگانه “مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری” و همچنین “عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان” که به امضای استاندار رسیده بود، به “مرسل مالکی” اعطا شد.
شایان ذکر است: مرسل مالکی با ۱۲ سال سابقه در وزارت کشور، معاون اجرایی مدیرکل دفتر استاندار، حضور در معاونت های هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و ۱۰ سال سابقه اجرا در صدا و سیمای خراسان جنوبی را در پرونده کاری خود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا